maandag 18 juli 2011

Relatieproblemen oplossen: 7 Doodzonden in je relatie

Bestaat er zoiets als 'doodzonden' in een relatie?

In dit artikel ontdek je welke cruciale factoren je relatieproblemen in stand houden en hoe je ze onmiddellijk kan oplossen. Om met een gevoel van vertrouwen en waardering nu intens van je relatie te genieten, en zijn aanwezigheid, jullie samenzijn als een zegen ervaren.

Maar eerst .. de meeste vrouwen kunnen deze tips gemakkelijk opnemen. En terwijl je dit artikel doorneemt, besef dat je klaar bent om een stap verder te gaan. Een vrouw kan waardering ervaren op verschillende manieren. En het goede nieuws is dat naast deze tips ook gratis een rapport kan krijgen (nu toch nog).

En van zodra je het gemak ontdekt waarmee je deze technieken toepast, zal je jou geweldig voelen omwille van het feit dat je nu de moeite gedaan hebt om het te ontdekken.


En nu volgen de 7 doodzonden + de beste techniek om ze automatisch te vermijden

1. Oneerlijke ruzies
Te vaak hebben we de gewoonte onszelf te laten gaan in de ruzie. Plots zitten we midden in een soap en vinden we dat we het recht hebben om te schreeuwen, vloeken of gewoon weg te lopen. 
STOP! Ruzie kunnen we op 2 manieren bekijken: of we vinden dat we onszelf onrecht zijn aangedaan (persoonlijk standpunt) of we kunnen ons inleven in de ander en begrijpen vanwaar zijn reactie komt (breder beeld standpunt).
En het beste kon ik dit begrijpen wanneer ik terugdacht aan mezelf: ik word prikkelbaar wanneer ik moe ben. Op dat punt ben ik minder verdraagzaam tegenover mijn geliefde en komen kwetsende opmerkingen als donderwolken boven ons hangen. Mijn geliefde heeft niets gedaan, ik heb het in een ander daglicht gesteld.

2. Wrok
Wat zien we als we naar onze geliefde kijken? Zien we hem voor de persoon die hij werkelijk is? Of hebben we nog allerlei onverwerkte emoties over hoe hij ons ooit gekwetst heeft met zijn woorden, hoe hij dat kleedje niet mooi vond of wat dan ook, erger.
STOP! Onvoorwaardelijke liefde vraagt net wat het zegt: onvoorwaardelijke liefde. Hou van hem zoals hij is. En wanneer we het verleden loslaten, merken we dat het plots veel zonniger is.

3. Weigeren om afhankelijk te zijn
De meeste moderne vrouwen houden niet van het woord afhankelijk. We zien beelden van naïeve, hulpeloze vrouwen en we willen liever bij de sterke generatie zijn. Feit is: het is maar hoe het bekijkt. Dus:
STOP! nu en vraag jezelf: hoe kan ik onafhankelijk zijn in deze relatie? Welke dingen doe ik voor mezelf? Welke dingen doen we samen? Wanneer je goed in je vel zit en je houdt van jezelf, dan ben je niet afhankelijk of onafhankelijk, dan ben je gewoon gelukkig. Punt.

4. Niet aan zijn kant staan
Herkenbaar? Een conflict situatie onder vrienden. Je vriendin vs je geliefde. En je hebt het gevoel kanten te moeten kiezen.
STOP! Oké, dit gaat niet over gelijk of ongelijk. Wanneer je geliefde in een situatie komt waarin hij jou steun, nodig heeft, ontzeg hem deze niet. Je hoeft daarom niet letterlijk te zeggen dat hij gelijk heeft, maar op dat moment weet je wel wat te doen en doe je het gewoon.

5. Geheimen
Je vertelt niet dat je op Facebook spreekt met mannelijke vrienden, omdat je weet dat hij dat niet leuk vind.
STOP! Onduidelijkheid, geheimen, hoe je zo ook noemt, schaden zo erg het vertrouwen. Geen enkel eerlijk antwoord kan zo'n schade toebrengen als iets wat verzwegen wordt.

6. In de val lokken van zwangerschap
Ik had het niet gedacht, maar deze is werkelijk een veel voorkomende doodzonde. 
STOP! Je denkt je man ermee te houden maar in werkelijkheid hou je alleen zijn fysieke deel over, want zijn hart heb je al lang verloren.

7. Bedriegen
Need to say more?
STOP! Als je niet gelukkig bent, gun jezelf de vrijheid en neem zelf controle over je leven. Die keuze heb je, elk moment van elke dag.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat je zoveel plezier hebt in het ontdekken van deze tips, kan je nu genieten van de beste technieken, strategieën die automatisch liefde, waardering en passie in overvloed in je relatie brengen.

Nog een leuke video hierover is deze:

2 opmerkingen:

  1. ontdek meer op http://www.vrouwengeluk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hart was gebroken, ik geloof nooit dat ik mijn ex weer terug zal krijgen totdat Dr. Trust mijn ex binnen 24 uur terugbracht met een krachtige liefdesbetovering. Hij is betrouwbaar voor positief resultaat, neem contact op met de spell-caster voor liefdespreuk via e-mail: >>>> placeofsolution@yahoo.com <<<< of WhatsApp op + 1443281 3404

    BeantwoordenVerwijderen