zaterdag 27 augustus 2011

Relatieproblemen Oplossen Wanneer Er Geen Hoop Meer Lijkt


Het Kan.

Of een vrouw haar relatieproblemen oplossen kan, hangt volledig af van 2 belangrijke factoren: hoe zij wil behandeld worden en hoe ze over haar relatie denkt. Wanneer we bereid zijn om vooroordelen, verwachtingen en frustraties los te laten dan staan we al een heel eind op weg om eindelijk weer de liefde te beleven zoals ze in ons hart is.

Wanneer we onze relatieproblemen oplossen willen, dan is het belangrijk om onszelf een aantal vragen te stellen. Vragen die ons hart openen en die ons duidelijk de richting aangeven die we willen. Je vraagt je nu misschien af wat ik hier in godsnaam mee bedoel maar tegen het eind van dit artikel dan heb je een oplossing in handen, de essentiĆ«le eerste stap die elke vrouw nodig heeft wil ze zich opnieuw gewaardeerd voelen in haar relatie.

De fout die de meeste vrouwen maken is hun vriendinnen vragen: moet ik weggaan of blijven?

Dit zwart wit denken zorgt ervoor dat we de situatie slechts oppervlakkig aanpakken, want in elk van beide gevallen zal een vrouw geconfronteerd worden met gevoelens van pijn en verdriet.

We hebben een oplossing nodig die werkt.

Wanneer je denkt aan je relatie, wanneer je een doordeweekse avond voor ogen hebt, wat zie je dan? Wat gebeurt er? Wat doen jullie samen? Welke gevoelens komen naar boven?

Kijk, we hebben onze man gekozen omdat we van hem houden. We zijn verliefd geworden op die glinstering in zijn ogen, zijn humor, zijn beschermende houding.

Het probleem is dat er afleidingen, stress en irititaties zich als zwarte as de liefde bedekken. 

Nu is het tijd om te blazen.

En dit leerde ik van een oud, super verliefd koppeltje. Ik zat in het park met mijn hondje, en het was alsof ik plots middenin een romantische zwart wit film beland was. Deze 2 grijze mensen met warme, lieve ogen, vertelden me alles wat ik op dat moment moest weten, 7 intense vragen die ons de oplossing aanwijzen om onze relatieproblemen op te lossen.

Ga naar http://www.vrouwengeluk.com/?p=66 voor het hele verhaal

Bron: http://knol.google.com/k/natasha-rose/relatieproblemen-oplossen-wanneer-er/bz7abmwrxcdb/1#
Bron: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten